Vrácení a výměny

Máme 14denní zásady vrácení, což znamená, že máte 14 dní po obdržení objednávky na požádání o vrácení. Aby bylo možné vrátit zboží, musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, nenosené nebo nepoužité, s visačkami a v původním obalu.

Neakceptujeme vrácení následujících položek;

  • Gravírované jmenovky
  • Obojky a vodítka s přizpůsobeným hardwarem
  • Zlevněné položky
  • Dárkové karty

Vrácení

Krok 1.

Zaregistrujte své vrácení zde:
https://account.collarofsweden.com

Krok 2.

Pokyny k vrácení:
Přidejte poznámku s číslem objednávky nebo jménem do balíčku a označte zásilku jako VRÁCENÉ ZBOŽÍ.

Krok 3.

Odešlete své vrácení zde:
Collar of Sweden AB
Kabyssgatan 4 D
120 30 Stockholm
Sweden

Upozorňujeme, že dovozní daně, celní poplatky a náklady na dopravu nebudou refundovány, i když se jedná o částečné vrácení. Neakceptujeme vrácení zaslané na dobírku (COD) nebo jakékoli jiné možnosti dopravy, které by pro nás mohly znamenat další poplatky. Odesílatel je zodpovědný za ztracené nebo poškozené položky během přepravy.

Výměny

Nabízíme výměny; místo toho vracíme nepoužité produkty, které jsou vráceny v původním obalu. To znamená, že pokud chcete nový produkt, budete muset vytvořit novou objednávku. Vrátíme vám peníze za vrácenou objednávku.

Vrácení peněz

Budeme vás informovat, jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaše vrácení, a dáme vám vědět, zda bylo vrácení peněz schváleno nebo ne. Pokud bude schváleno, automaticky vám vrátíme peníze na původní platební metodu do 7 pracovních dnů. Pamatujte, že může trvat nějakou dobu, než vaše banka nebo společnost vydávající kreditní karty zpracuje vrácení peněz.